Ekonomi

Türk Mobilyacılar IIFF 2023’te ikinci kez tarih yazacak!

20 bini yabancı olmak üzere yaklaşık 140 bin branş profesyonelinin ön plana çıkacağı fuar, diğer iki fuar merkezi olan TÜYAP ve IFM’de 28 salonda gerçekleştirilecek. Yerli ve yabancı mobilya üreticilerinin yoğun ilgi gösterdiği fuarda 1.000’in üzerinde katılımcı firma ve 3.000’in üzerinde marka eserlerini sergileyecek. Ayrıca fuarda Heartmade Furniture Dijital Platformu (www.heartmadefurniture.com) açılacaktır.

Dünya çapında 200 ülkeye ulaşan ihracatıyla 10 milyar dolar hedef belirleyen Türk mobilya kolu, dünyanın en büyük buluşmalarından biri olan Uluslararası İstanbul Mobilya Fuarı -IIFF 2023’e hazırlanıyor. 25 milyar dolarlık üretim kapasitesi ile dünyanın ilk 5 ihracatçısı konumuna yükselme, 24-29 Ocak 2023 tarihleri ​​arasında 1.000’den fazla katılımcı firma ve 3.000 firma ile 28 salonda gerçekleşecek olan TÜYAP Fuarı ve Kongre Merkezi ve İstanbul Fuar Merkezi (İFM). üzerinde ev olacak. TÜYAP Fuarcılık ve Mos Fuarcılık tarafından Mobilya Dernekleri Federasyonu’nun (MOSFED) desteğiyle düzenlenen fuarı, 20 bini yabancı olmak üzere yaklaşık 140 bin profesyonel ziyaret edecek. Fuarda 3 milyar doları aşan bir ticaret hacmi bekleniyor. Aynı dönemde fuarla birlikte Heartmade Furniture Dijital Platformu (www.heartmadefurniture.com) da hizmete açılacak.

Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi ile İstanbul Fuar Merkezi’nde geçen yıl ilk kez düzenlenen İstanbul Mobilya Fuarı – IIFF’de 122 bin ziyaretçiyi ağırladıklarını belirterek, 3 milyar dolarlık iş ilişkisinin temelini attıklarını söyledi. MOSFED İcra Kurulu Başkanı Ahmet Güleç, “Geçen fuarda yaptığımız anketler ve aldığımız yorumlarda hem katılımcıların hem de ziyaretçilerin yüzde 90’ın üzerinde memnuniyetle ayrıldığını gözlemledik. IIFF 2023’ten beklentimiz büyük. Diğer iki fuar merkezinde tam zamanlı olarak gerçekleştireceğimiz IIFF 2023’te modern-modüler mobilyalar, yatak ve bazalar, bahçe mobilyaları, ofis ve okul mobilyaları, aksesuar ve kumaş çalışmalarını sergilerken; Tüyap ise modern-modüler mobilyalar, lüks mobilyalar ve çocuk genç odası mobilyalarına ağırlık verecek.

Fuara Avrupa ve Amerika’dan büyük mobilya ithalatçıları katılacak.

Fuar ile özellikle Avrupa ve Amerika’dan ziyaretçilere ulaşmak istediklerini belirten Ahmet Güleç, “Fuarımız katılımcı firmalara farkındalıklarını artırma, yeni çalışmalarını ve teknolojilerini sergileme, müşteri-bayi ağını güçlendirme ve sektörel gelişmeleri takip etme fırsatı sunuyor. Türkiye ve dünyadaki gelişmeler. Geçen fuarda 3 milyar dolarlık bir iş ilişkisinin kurulduğuna tanık olduk. Bu yıl bölgesel gelişmeler ve gerilimler nedeniyle dünya çapında birçok üretici ve satın alma uzmanı yüzünü Türkiye’ye çevirdi. Bu fırsatı kaçırmak istemiyoruz, fuarımızla ülkemiz ihracatına katkı sağlayacak ve dünya mobilya branşının ticaret hacmini artıracak iş ilişkilerine aracılık etmek istiyoruz.”

“Heartmade” ile Türk mobilya sektörüne dijital destek

Türk mobilyasının global segmentteki marka gücünü artırma vizyonuyla yola çıkan MOSFED, Heartmade Furniture Dijital Platformu’nu (www.heartmadefurniture.com) da fuarlarla birebir dönemde hayata geçirecek. Şubenin 365 gün boyunca erişilebilir ve pazarlanabilir olmasını sağlayacak platform, adil rekabete dayalı bir pazarlama algoritmasıyla tüm markaları platformda görünür kılacak ve entegre yapay zeka teknolojisi sayesinde özgün modelleri ön plana çıkaracak. Heartmade Mobilya markasından beklentilerinin yüksek olduğunu belirten Ahmet Güleç, “Teknoloji, tasarım ve pazarlama konularını üst düzeyde sunan platformumuzu gelecekte mobilya sektörünün akıllı arama motoru haline getirmeyi hedefliyoruz.” Heartmade Mobilya ayrıca çoklu dil seçenekleri, interaktif çalışma ve katalog havuzu, proje ve haber akışı yönetimi, fuar planlama ve teknik tasarım araçları gibi birçok fonksiyonel özelliğe sahiptir. Türk mobilya sektörünün tutku ve özveri ile yürekten ürettiğine atıfta bulunan “Heartmade Furniture” (kalp ile yapılan mobilya) adını taşıyan platform, bir sonraki aşamada kalitenin tescili olarak bir mühür oluşturmayı da hedefliyor. Mobilyaların kalitesi ve standartlara uygunluğu.

“IIFF, sektörün üretimine ve ihracatına katkı sağlayacak”

Tüyap Fuarcılık Üretim A.Ş. Genel Müdürü İlhan Ersözlü, “IIFF 2023 için Türk mobilya sektörünün üretim ve ihracat hedeflerine en yüksek katkıyı sağlamak için çalışmalarımızı heyecanla sürdürüyoruz. Fuar destekçimiz MOSFED’in girişimiyle oluşturulan Heartmade Furniture platformunun yaratacağı sinerjinin hem fuarımızın etkisini artıracağına hem de Türkiye’nin mobilya üretim üssü olarak konumunu daha da yukarılara taşıyacağına inanıyorum.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu